Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BREMBO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa LPR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) KAWE
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) NK
Pompa hamulcowa REMSA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) VALEO
Producent:FTE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H19975.2.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H19975.2.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  19,05
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  30,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Otwór o śr[mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  183
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Żeliwo
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H209058.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209058.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo szare
Suw [mm]:  30,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 594,00 zł
321,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220097
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  4
Długość całkowita [mm]:  181
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BENDIX
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]:  8,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  31
Ciężar [kg]:  1,25
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze