Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JURID Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) METZGER
Pompa hamulcowa NK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) NK
Pompa hamulcowa OEM Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V liftback 103KM, 76kW, benzyna (2010.09 - 2014.12) TRW
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6181
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6181
Dla numeru artykułu:  6181
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  23,81
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6339
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6339
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1427
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1427
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Aluminium
Otwór o śr[mm]:  23,81
Dla numeru artykułu:  1427
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze