Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA PAGID do Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Renault CLIO IV (BH_) 1.5 dCi 75 liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) TRW
Producent:HELLA PAGID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 505-601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 505-601
Otwór o śr[mm]:  23,80
Gwintowana złączka:  M12 x 1 (x2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Techniczny numer informacyjny:  AM0560
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze