Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) LPR
Pompa hamulcowa NK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) TRW
Producent:FERODO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1282
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1282
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Ciężar [kg]:  1,06
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1229
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1229
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Ciężar [kg]:  1,2
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
504,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze