Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Rover 200 II liftback (XW) 214 Si/Gsi liftback 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1995.10) TRW
Producent:BREMBO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 52 003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 52 003
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  22,225
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 767,00 zł
426,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze