Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Rover 400 II liftback (RT) 420 D liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1995.11 - 2000.03) TRW
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3608
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3608
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  M10x1
Średnica cylindra [mm]:  23,81
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 722,00 zł
390,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze