Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-3 (YS3D) 2.2 TiD liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TRW
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30820
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30820
System hamulcowy:  Ate
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Wymiar gwintu:  10 X 1 (1)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze