Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) MEYLE
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1.8 i sedan 122KM, 90kW, benzyna (2004.01 - 2015.02) TRW
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H25958.3.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H25958.3.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Otwór o śr[mm]:  21,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 483,00 zł
254,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220396
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220396
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Otwór o śr[mm]:  21,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Ciężar [kg]:  0,65
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze