Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) BOSCH
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) GIRLING
Pompa hamulcowa NK Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) NK
Pompa hamulcowa TRW Saab 900 II 2.0 i liftback 133KM, 98kW, benzyna (1993.07 - 1994.07) TRW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMK517
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMK517
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2034,00 zł
1233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze