Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa ATE Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) BOSCH
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) HELLA
Pompa hamulcowa NK Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) NK
Pompa hamulcowa TRW Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 172KM, 127kW, benzyna (1989.06 - 1992.12) TRW
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10.6123-0522.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
10.6123-0522.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  38
Długość 2 [mm]:  142
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1493,00 zł
878,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze