Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa VIKA Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) VIKA
Pompa hamulcowa A.B.S. Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) AISIN
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BOSCH Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) FTE
Pompa hamulcowa LPR Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.10 - 2015.05) TRISCAN
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 481 190
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 190
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 720,00 zł
389,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 481 189
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 189
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1207,00 zł
710,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze