Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BORSEHUNG do Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03)

Pompa hamulcowa FTE Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) FTE
Pompa hamulcowa TOPRAN Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) TOPRAN
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BORSEHUNG Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) BREMBO
Pompa hamulcowa BUGIAD Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) BUGIAD
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) METZGER
Pompa hamulcowa NK Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Skoda FABIA I (6Y2) 1.9 TDI RS liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2003.06 - 2008.03) VIKA
Producent:BORSEHUNG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B11386
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B11386
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  20,6
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  M 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1181,00 zł
675,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B15995
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B15995
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  M 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 460,00 zł
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze