Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa DELPHI Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) DELPHI
Pompa hamulcowa VIKA Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) VIKA
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) AISIN
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) BOSCH
Pompa hamulcowa FTE Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) FTE
Pompa hamulcowa LPR Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2012.07 - 2015.06) TRW
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H229115.3.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H229115.3.2
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  39
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Otwór o śr[mm]:  10,5
Długość całkowita [mm]:  202,9
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
System hamulcowy:  FTE
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1733,00 zł
1050,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220013
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  10,5
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  202,9
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  FTE
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez otworu na czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Suw [mm]:  39
Ciężar [kg]:  0,55
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze