Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda SUPERB II (3T4) 3.6 FSI 4x4 liftback 260KM, 191kW, benzyna (2008.11 - 2015.05) TRW
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239073.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239073.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  42
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  227,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1104,00 zł
631,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220263
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  227,6
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TEVES
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  42
Ciężar [kg]:  0,69
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze