Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie)

Pompa hamulcowa METELLI Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda SUPERB III (3V3) 2.0 TSI 4x4 liftback 272KM, 200kW, benzyna (2015.03 - obecnie) TRW
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30807
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30807
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze