Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ASHIKA do Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) ASHIKA
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa ERT Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) NPS
Pompa hamulcowa SAMKO Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Suzuki VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (SE 419TD) samochód terenowy otwarty 75KM, 55kW, olej napędowy (1996.08 - 1999.03) TRW
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
68-08-898
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
68-08-898
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,6
Rozstaw srub mocujących:  100
Otwór o śr[mm]:  20,64
Gwint wewnętrzny [mm]:  M 10 X 1
Ilość otworów gwintowanych:  3
Średnica zabudowy 1 / Średnica zabudowy 2:  37,5 - 41,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 448,00 zł
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze