Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa ATE Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) ERT
Pompa hamulcowa FTE Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) HELLA
Pompa hamulcowa NK Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) NK
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo 140 (142, 144) 2.0 S sedan 116KM, 85kW, benzyna (1972.09 - 1975.08) TRW
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4006101
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4006101
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze