Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09)

Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa VALEO Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) VALEO
Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1807
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1807
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,20
Średnica tłoka 2 [mm]:  15,87
System hamulcowy:  ATE
Otwór - śr. 1 [mm]:  22,20
Do 100 dni na zwrot
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1818
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1818
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,20
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
Średnica tłoka 2 [mm]:  15,87
Dla numeru artykułu:  1818
Do 100 dni na zwrot
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze