Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) ABE
Pompa hamulcowa ATE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) FERODO
Pompa hamulcowa KAWE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1982.08 - 1984.07) SAMKO
Producent:BREMBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 86 007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 86 007
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  Bendix
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 483,00 zł
254,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 86 003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 86 003
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 504,00 zł
265,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze