Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa ABE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ABE
Pompa hamulcowa ATE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Volvo 340-360 sedan (344) 2.0 sedan 112KM, 82kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRW
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 123 480
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 123 480
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 123 479
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 123 479
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 204 124 056
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 124 056
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze