Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa REMSA do Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Volvo S40 I (644) 1.8 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1998.03 - 2003.12) VALEO
Producent:REMSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REMSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C1023.74
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
C1023.74
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Średnica 1 [mm]:  23,8
Rozmiar gwintu 1:  2x M10
Materiał:  Żeliwo
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze