Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11)

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) LPR
Pompa hamulcowa NK Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo S70 (874) 2.4 Bifuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1999.07 - 2000.11) TEXTAR
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
03.2123-2164.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2123-2164.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  ATE
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  40,3
Długość 2 [mm]:  130
Do 100 dni na zwrot
373,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze