Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ABE
Pompa hamulcowa ATE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) CIFAM
Pompa hamulcowa FERODO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa REMSA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VIKA
Producent:FERODO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM576
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM576
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,2
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 343,00 zł
175,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1006
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1006
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,22
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 429,00 zł
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1352
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1352
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1209,00 zł
691,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze