Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) VIKA
Producent:CIFAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-743
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-743
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,20
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-742
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-742
Średnica [mm]:  23,81
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze