Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa BOSCH Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) GIRLING
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METZGER Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw DERBY (86C, 80) 1.0 sedan 40KM, 29kW, benzyna (1981.10 - 1984.12) VIKA
Producent:LPR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1803
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1803
Jednostka:
szt
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy:  2-obiegowy układ hamulcowy
Średnica tłoka [mm]:  20,64
System hamulcowy:  ATE
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy:  2
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1801
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1801
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (5)
Średnica tłoka [mm]:  20,64
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  10 x 1 (6)
Do 100 dni na zwrot
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1763
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1763
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6056
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6056
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
264,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze