Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) GIRLING
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METZGER Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw DERBY (86C, 80) 1.3 sedan 55KM, 40kW, benzyna (1983.08 - 1984.12) VIKA
Producent:BREMBO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 61 110
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 61 110
Jednostka:
szt
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy:  2
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  ATE
Otwór o śr[mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 85 070
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 85 070
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 x 1 (6)
System hamulcowy:  ATE
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 85 044
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 85 044
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  17,46
Wymiar gwintu:  10 x 1 (5)
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze