Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) VIKA
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1351
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
1351
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  ATE/BENDIX
Długość 2 [mm]:  114,9
Rozmiar gwintu 1:  4x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 282,00 zł
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze