Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 122KM, 90kW, benzyna (2011.05 - obecnie) VIKA
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
824775
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
824775
System hamulcowy:  FTE
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Średnica [mm]:  22,2
Ciężar netto [kg]:  0,67
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze