Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 1.4 TSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2011.04 - obecnie) VALEO
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6110
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6110
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  FTE
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
260,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze