Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAXGEAR do Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa ERT Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.8 VR6 sedan 174KM, 128kW, benzyna (1991.06 - 1996.08) VIKA
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
41-0023
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
41-0023
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
System hamulcowy:  LUCAS
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze