Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju do Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju ASHIKA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) ASHIKA
Pompa oleju BGA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) BGA
Pompa oleju JAPANPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 LPG liftback 68KM, 50kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2010.03 - obecnie) JAPKO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
LP2218
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
LP2218
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 353,00 zł
180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
157-DW-DW05
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
157-DW-DW05
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 898,00 zł
513,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
157DW05
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
157DW05
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1059,00 zł
605,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP-DW05
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
OP-DW05
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1192,00 zł
681,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze