Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju PIERBURG Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) PIERBURG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP462AUX
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
OP462AUX
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  For Cylinder Head
Dla numeru OE:  06L 103 144 H
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 333,00 zł
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.10245.01.0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.10245.01.0
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  22
Typ pompy:  Pompa zębata
Średnica 1 [mm]:  27,05
Średnica 2 [mm]:  22,65
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1272,00 zł
748,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP463
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
OP463
Opcja wyposażenia:  Chain Driven
Dla numeru OE:  06H115105BN
Do 100 dni na zwrot
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
640004639
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
640004639
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze