Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju VIKA do Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju TOPRAN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) TOPRAN
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju VAICO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) VAICO
Pompa oleju ABAKUS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) ABAKUS
Pompa oleju AISIN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) AISIN
Pompa oleju BORSEHUNG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) BORSEHUNG
Pompa oleju ET ENGINETEAM Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FRECCIA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) FRECCIA
Pompa oleju GK Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) GK
Pompa oleju HEPU Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) HEPU
Pompa oleju JPN Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAPCO Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) MAPCO
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa oleju MAXGEAR Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) METZGER
Pompa oleju NE Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) NE
Pompa oleju NTY Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) NTY
Pompa oleju PIERBURG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) SASIC
Pompa oleju SWAG Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) SWAG
Pompa oleju VIKA Vw GOLF VI (5K1) 2.0 TDI liftback 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.10 - 2012.11) VIKA
Producent:VIKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11150660401
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
11150660401
Jednostka:
szt
Materiał obudowy:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Ilość zębów:  23
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 399,00 zł
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11150822401
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
11150822401
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 464,00 zł
244,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11151784501
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
11151784501
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z rurką
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 502,00 zł
264,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze