Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wody GK do Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa wody AKS DASIS Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) AKS DASIS
Pompa wody BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) BORG & BECK
Pompa wody DOLZ Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) DOLZ
Pompa wody GK Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) GK
Pompa wody GRAF Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) GRAF
Pompa wody HEPU Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) HEPU
Pompa wody KAMOKA Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) KAMOKA
Pompa wody KWP Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) KWP
Pompa wody METELLI Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) METELLI
Pompa wody OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) OPTIMAL
Pompa wody PIERBURG Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) PIERBURG
Pompa wody QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) QUINTON HAZELL
Pompa wody RUVILLE Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) RUVILLE
Pompa wody SALERI SIL Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Turbo 4 kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) SALERI SIL
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
980283
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
980283
Tryb pracy:  Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Średnica koła łopatkowego:  65
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]:  108
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Materiał wirnika pompy wody:  Mosiądz
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa wody

Jak działa pompa wody w samochodzie? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak działa pompa wody w samochodzie?

Po uruchomieniu silnika w komorze spalania bardzo szybko wzrasta temperatura, która może osiągnąć poziom nawet 1900 stopni Celsjusza. Tak wysoka temperatura sprawia, że elementy silnika takie, jak np. głowica lub blok potężnie się nagrzewają. Niezbędny jest wówczas wydajny system chłodzenia w samochodzie, którego jednym z elementów jest pompa wody. Sprawdzamy jak ona działa i jakie jest jej główne zadanie.

czytaj więcej >
Kiedy i jak wymienić pompę wody w samochodzie?

Kiedy i jak wymienić pompę wody w samochodzie?

Aby układ chłodzenia w samochodzie mógł działać poprawnie i spełniać swoje podstawowe funkcje, a więc odbierać z silnika nadmiar ciepła i oddawać go na zewnątrz poprzez chłodnicę, płyn chłodniczy musi być w ciągłym ruchu. Pozwala na to zastosowanie pompy cieczy chłodniczej potocznie zwanej pompą wody.

czytaj więcej >
Uszkodzenie pompy cieczy chłodzącej - objawy awarii pompy

Jakie są najczęstsze objawy uszkodzenia pompy cieczy chłodzącej? Jaki wpływ na ich powstawanie mają zaniedbania serwisowe?

Nikt nie lubi przyznawać się do błędu, a tym bardziej ponosić konsekwencji własnego zaniedbania. Tymczasem bolesna prawda jest taka, że zdecydowana większość uszkodzeń pompy cieczy chłodzącej to Wasza, Drodzy Kierowcy, wina. Rażące błędy w eksploatacji i brak terminowych wymian są podstawową i najczęstszą przyczyną awarii pompy wody, które to awarie zwykle uwidaczniają się za pomocą jednego z dwóch objawów. Jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze uszkodzenia pompy wody?

Jakie są najczęstsze uszkodzenia pompy wody?

Żywotność pompy wody mieści się zazwyczaj w czasie trwałości napędu rozrządu (od 60 do 160 tysięcy kilometrów) lub nawet go przewyższa. Najczęstsze awarie bądź usterki w wirnikowych pompach układu chłodzenia wynikają przeważnie z błędów w ich eksploatacji lub montażu podczas dokonywanej wymiany. Uszkodzeniu zazwyczaj ulega łożyskowanie lub uszczelnienia. Jakie są najczęstsze problemy z pompą wody w samochodzie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze