Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe DR!VE+ do Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05)

Przeguby napędowe BORG & BECK Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05) BORG & BECK
Przeguby napędowe DR!VE+ Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05) DR!VE+
Przeguby napędowe GSP Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05) GSP
Przeguby napędowe HART Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05) HART
Przeguby napędowe MAGNETI MARELLI Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05) MAGNETI MARELLI
Przeguby napędowe PASCAL Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05) PASCAL
Przeguby napędowe PROTECHNIC Bmw 5 Touring (E39) 525 d Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2000.02 - 2004.05) PROTECHNIC
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2110.10.1644
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2110.10.1644
Jednostka:
szt
Rodzaj przegubu:  Przegub tarczowy
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału:  28
Skrawanie:  Bez rowka w wewnętrznym elemencie
Średnica przegubu [mm]:  108,0
Długość [mm]:  32,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pokrywą
Materiał osłony:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przeguby napędowe

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze