Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe LPR do Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przeguby napędowe BORG & BECK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) BORG & BECK
Przeguby napędowe ERA BENELUX Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) ERA BENELUX
Przeguby napędowe GENERAL RICAMBI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) GENERAL RICAMBI
Przeguby napędowe GSP Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) GSP
Przeguby napędowe LPR Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) LPR
Przeguby napędowe MAPCO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) MAPCO
Przeguby napędowe SAMKO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) SAMKO
Przeguby napędowe SKF Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS liftback 132KM, 97kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KFR130
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
KFR130
Jednostka:
szt
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  84
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  23
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przeguby napędowe

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze