Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 146 (930_) 2.0 16V T.S. (930.B5) liftback 150KM, 110kW, benzyna (1995.10 - 2001.01) VAICO
Producent:LAUBER

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.5815
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.5815
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1649,00 zł
970,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9046
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9046
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1150
Gwintowana złączka:  M14
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1651,00 zł
971,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0755
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0755
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1942,00 zł
1177,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1124,00 zł
642,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0755U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0755U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9046U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9046U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1150
Gwintowana złączka:  M14
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.5815U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.5815U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze