Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING do Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 166 (936_) 2.0 T.Spark (936A3B00) sedan 150KM, 110kW, benzyna (2000.10 - 2007.06) VAICO
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
505.838
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
505.838
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  42
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
-40%
7,79 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze