Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze