Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 sedan 100KM, 74kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) URW
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520032
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520032R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520032R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze