Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS do Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi 80 B4 Avant (8C5) 1.9 TDI Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.07 - 1996.01) VIKA
Producent:ABAKUS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
140-01-059
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
140-01-059
Jednostka:
szt
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez zbiornika
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Cisnienie [bar]:  120
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze