Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 quattro Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1992.07 - 1995.07) VAICO
Producent:CEVAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110572
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110572
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110746
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110746
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość [mm]:  540
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130045
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze