Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B5 (8D2) 2.5 TDI sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.09 - 2000.11) VIKA
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,004
Długożć opakowania [cm]:  3,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze