Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro sedan 190KM, 140kW, benzyna (1999.09 - 2000.10) VIKA
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,004
Długożć opakowania [cm]:  3,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze