Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM do Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.8 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.09) VIKA
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
078145255H
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
078145255H
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  30,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  160,0
Do 100 dni na zwrot
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze