Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY do Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A5 (8T3) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.03) VIKA
Producent:ENERGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PW680436
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
PW680436
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,92
Ciśnienie pracy [bar]:  140
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  80
Do 100 dni na zwrot
593,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze