Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.7 Kombi 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) VAICO
Producent:LAUBER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0881
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0881
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF-Koyo
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  SMI
Technika połączeń:  klin
Długość całkowita [mm]:  1065
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  45
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2709,00 zł
1693,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1954
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1954
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1065
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5 / M16x1,5
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.5
Technika połączeń:  sciety
Ograniczenia producenta:  SMI
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2914,00 zł
1821,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9164
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9164
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9164U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9164U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0881U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0881U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF-Koyo
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze