Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA do Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro sedan 435KM, 320kW, benzyna (2006.03 - 2011.03) VIKA
Producent:VIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11451813801
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
11451813801
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  123
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze