Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI hybrid sedan 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2011.11 - 2015.04) VAICO
Producent:ABAKUS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120-00-263
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
120-00-263
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z wtyczką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120-00-104
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
120-00-104
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Powierzchnia kontaktowa:  Ocynkowany
Ilość biegunów:  10
Ilość rzędów:  2
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze