Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.3 quattro coupe 133KM, 98kW, benzyna (1987.01 - 1987.12) VIKA
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 29400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 29400
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 29305
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 29305
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 29606
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 29606
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Numer pompy:  7671 955 140
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze